Powitanie

15:05 Unknown 1 Comments



Hej :)
Bardzo mi miło powitać Was na moim blogu, w tym pierwszym poście, którego zapewnię nikt nie przeczyta, bo jak wszyscy wiemy początki są trudne.

Tak, więc ten monolog zacznę może od przedstawienia się wam. Tak, więc nazywam się Klaudia mam 22 lata jestem studentką i początkująca freelancerką.

Moją pasją jest tworzenie stron www, wyglądów bloga i innych tym podobnych rzeczy.

Na tym blogu chciałabym pisać o sprawach związanych ze mną z moją osobą, tym co mnie w jakiś sposób cieszy lub też zaskakuje. Nie zabraknie również komentarzy co to spraw bieżących. No i oczywiście tego co najbardziej was ucieszy, a w szczególności jeśli masz bloga. A mówię tutaj o serii wpisów pomagających stworzyć szablon na bloga, o którym marzycie całkowicie samodzielnie, nie wspominając o prostych trikach, które ułatwią Ci zarządzanie blogiem.

A czemu chce pisać o takich rzeczach, pewnie zapytacie?
Ponieważ po pierwsze lubię tworzyć witryny w internecie i obracam się w tym wszystkim. Nie jestem może jeszcze mistrzem w tej dziedzinie. Jednak podzielę się z chęcią swoimi trickami i radami.

No i w sumie to tyle z mojej strony na powitanie.

Pozdrawiam Serdecznie
~Klaudia~

You Might Also Like

1 komentarz:

  1. Fajnie, że zdecydowałaś się na założenie bloga :) bardzo chętnie będę zaglądała :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń